Skip to Content Contact Us

לאחר שיצרתם חשבון במערכת Mflow, חשוב לבצע אימות לכתובת הדוא"ל שלכם. כך תוכלו לשלוח חשבוניות ומיילים ישירות מהכתובת שלכם, והלקוחות יוכלו להגיב למיילים שלכם באופן ישיר.

שלבי אימות הדוא"ל:

  1. התחברו למערכת באמצעות שם המשתמש והסיסמה שסופקו לכם לאחר ההרשמה.
  2. לאחר הכניסה למערכת, לחצו בתפריט על ניהול > ניהול עסק > עסק, ולאחר מכן בחרו בטאב SMS/Email – או לחצו על הלינק הבא: עמוד הגדרות Email
  3. בחלון הגדרות ה-Email, תמצאו שדה להזנת כתובת הדוא"ל שלכם. הזינו את הכתובת הרצויה ואת שם השולח ולחצו על שמור

    הגדרות אימייל
    הגדרות אימייל
  4. לאחר הזנת הכתובת, יישלח אליכם מייל אימות מ-Amazon לכתובת שהזנתם. במייל, לחצו על הקישור כדי לאמת את הכתובת (כן, על הקישור הארוך).

    דוגמה למייל אישור שנשלח מאמזון
    דוגמה למייל אישור שנשלח מאמזון
  5. לאחר לחיצה על הקישור שנשלח במייל מאמזון, ייפתח בדפדפן עמוד המציג את ההודעה "Congratulations!". אין צורך לבצע פעולה כלשהי בעמוד זה, וניתן לסגור את החלון בשלב זה.
  6. לכתובת הדוא"ל שלכם אומתה בהצלחה. מעתה, המיילים והחשבוניות יישלחו ישירות מהכתובת שלכם.

– לא קיבלתם את מייל האימות? בדקו בתיבת הספאם או תיקיית ה"עידכונים".
– במידה ולא הצלחתם לבצע את האימות, אתם מוזמנים לפנות לתמיכה שלנו דרך מערכת הצ׳ט או באמצעות פנייה ישירה.

 

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך

איך מזכים לקוח?

על מנת לזכות לקוח, תחילה, ניגש לעמודת "מכירה" בתפריט הראשי של המערכת בצד ימין.     נלחץ על תת העמודה "כל המכירות". ממש כאן:     לאחר מכן, כשאנחנו במסך כל המכירות, בעזרת מערכת הסינון בראש העמוד, נחפש את המכירה

איך מעדכנים מלאי?

על מנת לעדכן מלאי של מוצר, תחילה, ניגש לעמודת "קטלוג ומלאי" בתפריט הראשי של המערכת בצד ימין.     נלחץ על תת העמודה "מוצרים" ולאחר מכן על "רשימת מוצרים". ממש כאן:     לאחר מכן, כשאנחנו במסך רשימת המוצרים, בעזרת

איך מוסיפים אמצעי תשלום למערכת?

על מנת להוסיף אמצעי תשלום, תחילה, ניגש לעמודת "ניהול" בתפריט הראשי של המערכת בצד ימין.     נלחץ על תת העמודה "ניהול עסק" ולאחר מכן על "העסק שלי" ולבסוף, "החשבון שלי". ממש כאן:     כשנגיע למסך החשבון שלי, נוכל

Back top top