Skip to Content Contact Us

לאחר שיצרתם חשבון במערכת Mflow, חשוב לבצע אימות לכתובת הדוא"ל שלכם. כך תוכלו לשלוח חשבוניות ומיילים ישירות מהכתובת שלכם, והלקוחות יוכלו להגיב למיילים שלכם באופן ישיר.

שלבי אימות הדוא"ל:

  1. התחברו למערכת באמצעות שם המשתמש והסיסמה שסופקו לכם לאחר ההרשמה.
  2. לאחר הכניסה למערכת, לחצו בתפריט על ניהול > ניהול עסק > עסק, ולאחר מכן בחרו בטאב SMS/Email – או לחצו על הלינק הבא: עמוד הגדרות Email
  3. בחלון הגדרות ה-Email, תמצאו שדה להזנת כתובת הדוא"ל שלכם. הזינו את הכתובת הרצויה ואת שם השולח ולחצו על שמור

    הגדרות אימייל
    הגדרות אימייל
  4. לאחר הזנת הכתובת, יישלח אליכם מייל אימות מ-Amazon לכתובת שהזנתם. במייל, לחצו על הקישור כדי לאמת את הכתובת (כן, על הקישור הארוך).

    דוגמה למייל אישור שנשלח מאמזון
    דוגמה למייל אישור שנשלח מאמזון
  5. לאחר לחיצה על הקישור שנשלח במייל מאמזון, ייפתח בדפדפן עמוד המציג את ההודעה "Congratulations!". אין צורך לבצע פעולה כלשהי בעמוד זה, וניתן לסגור את החלון בשלב זה.
  6. לכתובת הדוא"ל שלכם אומתה בהצלחה. מעתה, המיילים והחשבוניות יישלחו ישירות מהכתובת שלכם.

– לא קיבלתם את מייל האימות? בדקו בתיבת הספאם או תיקיית ה"עידכונים".
– במידה ולא הצלחתם לבצע את האימות, אתם מוזמנים לפנות לתמיכה שלנו דרך מערכת הצ׳ט או באמצעות פנייה ישירה.

 

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך

איך מפיקים דוח מלאי?

על מנת להפיק דו"ח מלאי חדש, תחילה, ניגש לעמודת "דוחות" בתפריט הראשי של המערכת בצד ימין.     נלחץ על תת העמודה "קטלוג ומלאי" ולאחר מכן על "דוח מלאי". ממש כאן:     לאחר מכן, כשאנחנו במסך דו"ח המלאי, בעזרת

איך ליצור קבוצת הרשאות חדשה?

על מנת ליצור קבוצת הרשאות חדשה, תחילה, ניגש לעמודת "ניהול" בתפריט הראשי של המערכת בצד ימין.     נלחץ על תת העמודה "ניהול עסק" ולאחר מכן על "תפקידים והרשאות". ממש כאן:     כשנגיע למסך התפקידים וההרשאות, נוכל לראות רשומה

איך להוסיף לקוח חדש למערכת?

על מנת להוסיף לקוח חדש למערכת, תחילה, נגש לעמודת "לקוחות" בתפריט הראשי של המערכת בצד ימין.     לאחר מכן כשאנחנו במסך הלקוחות, שם נוכל לראות את כלל הלקוחות הרשומים במערכת – נלחץ על כפתור הפלוס בצד שמאל למעלה במסך,

Back top top