Skip to Content Contact Us

על מנת להפיק דו"ח מלאי חדש, תחילה, ניגש לעמודת "דוחות" בתפריט הראשי של המערכת בצד ימין.

 

הפנייה לתפריט דוחות

 

נלחץ על תת העמודה "קטלוג ומלאי" ולאחר מכן על "דוח מלאי". ממש כאן:

 

הפניה לדוח מלאי מעודכן

 

לאחר מכן, כשאנחנו במסך דו"ח המלאי, בעזרת מערכת הסינון המעולה שלנו, (טוב אנחנו די משוחדים… אבל היא באמת מדהימה!) נבחר את המחסן הרלוונטי לדו"ח, במידה ונצטרך – נבחר קטגוריה, מותג, כמות ועוד!

 

סינון דוח מלאי

 

כשהגדרנו את הפרטים הרלוונטיים עבורנו לדו"ח אותו נרצה להפיק, ניתן לראות שמיד המוצרים הרלוונטיים יתווספו לרשימה מסודרת בתחתית המסך. עבור כל מוצר נוכל לראות פרטים כמו: תאריך יצירת המוצר, מק"ט המוצר, מחיר, מלאי נוכחי, סה"כ יחידות שנמכרו ועוד.
כמובן שנרצה להשתמש בדו"ח זה, אז איך עושים את זה?

בצד שמאל למעלה – מעל הרשימה שלנו, נמצא את האייקון הבא:

 

הפנייה לאייקון יצוא

 

 

נלחץ עליו ומיד יפתח עבורנו תפריט מסודר עם כל האופציות שלנו לייצוא הדו"ח. נוכל להעתיק, לייצא לCSV, לייצא לExcel, לייצא לPDF, ואפילו להדפיס!

 

אופציות ייצוא

 

נבחר את האופציה הנוחה עבורנו וכך נפיק דו"ח מלאי מסודר עם הפרטים הכי מדויקים.

דו"ח מלאי לדוגמא – בתבנית PDF:

 

דוח מלאי לדוגמא

 

 

Mflow ERP – 2024 – גרסה 1.0.0

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך

ארבע דרכים שבהן מותגי איקומרס יכולים להגדיל את הרווחיות שלהם

ארבע דרכים שבהן מותגי איקומרס יכולים להגדיל את הרווחיות שלהם – מאמר מאת: דורית סינגר   רווחיות היא אחד הנושאים הכואבים בעולם האיקומרס. יחד עם היתרונות העצומים שיש בעולם הזה והפוטנציאל הענק שבו, נושא הרווחיות הוא מקום שבו לא מעט

איך מוסיפים אמצעי תשלום למערכת?

על מנת להוסיף אמצעי תשלום, תחילה, ניגש לעמודת "ניהול" בתפריט הראשי של המערכת בצד ימין.     נלחץ על תת העמודה "ניהול עסק" ולאחר מכן על "העסק שלי" ולבסוף, "החשבון שלי". ממש כאן:     כשנגיע למסך החשבון שלי, נוכל

איך מפיקים מסמך?

על מנת להפיק מסמך חדש, תחילה, ניגש לעמודת "צור מסמך" בתפריט הראשי של המערכת בצד ימין.     נבחר את המסמך אותו נצטרך להפיק בהתאם לסיטואציה. לדוגמא: חשבונית מס קבלה, חשבונית מס, חשבונית זיכוי, תעודת משלוח, הזמנה, הצעת מחיר ועוד.

Back top top