Skip to Content Contact Us

על מנת לזכות לקוח, תחילה, ניגש לעמודת "מכירה" בתפריט הראשי של המערכת בצד ימין.

 

הפנייה לתפריט מכירה

 

נלחץ על תת העמודה "כל המכירות". ממש כאן:

 

הפניה לכל המכירות

 

לאחר מכן, כשאנחנו במסך כל המכירות, בעזרת מערכת הסינון בראש העמוד, נחפש את המכירה הרלוונטית לפי טווח תאריכים מדויק, עובד המשויך למכירה, עמדת מכירות, סוג המסמך ומספר כרטיס אשראי.

 

מערכת סינון כל המכירות

 

כאשר מצאנו את המכירה הרלוונטית, ניגש לתפריט הפעולות אשר נפתח בעזרת אייקון 3 הנקודות מצד ימין למכירה:

 

הפניה לאייקון 3 נקודות והחזרת מוצרים

 

ברוב המקרים אכן נצטרך להחזיר את המוצרים למלאי, נניח שהסיטואציה אכן כזו – נבחר ב"החזרת מוצרים".

מיד יפתח בעבורנו מסך החזרת המוצרים. ישנה האופציה להחזיר חלק מהמוצרים למלאי או להחזיר את כל המוצרים למלאי. נניח שאנו צריכים להחזיר את כלל המוצרים למלאי – נבחר ב"החזרת כל הפריטים".

 

החזרת מוצרים

 

לאחר שנאשר את החזרת המוצרים, המערכת תשאל האם לזכות את הלקוח? נשיב שכן.

לאחר מכן יפתח בעבורנו מסך בו נוכל לבחור את הפריטים הרלוונטים בעבורם נרצה לזכות את הלקוח, נבחר, ונלחץ על "בצע זיכוי".

 

ביצוע זיכוי

 

לאחר שביצענו את הזיכוי, נבחר הוספת תשלום להחזר – נזין את הפרטים הרלוונטים ונלחץ על "שמור".
במידה ונבחר ב"חשבונית זיכוי בלבד" (ראו תמונה), המערכת לא תפיק אישור החזר כספי, לכן חשוב לבחור ב"שמור".

 

הוספת תשלום להחזר

 

מעולה, זיכינו את הלקוח ויש בידינו אישור החזר כספי. עכשיו אתם בטח שואלים – איך אוכל לעקוב אחרי המכירה ולוודא שהזיכוי אכן התבצע בהצלחה?
שאלה מעולה! נגש חזרה למסך "כל המכירות", שם נמצא את המכירה הרלוונטית, ונגש לתפריט 3 הנקודות מצד ימין למכירה.

כאשר התפריט יפתח, נלחץ על "מסמכים קשורים" ובכך נוכל לראות את השתלשלות המכירה, נוודא שאכן הופקה תעודת החזרה למלאי, חשבונית זיכוי ואישור החזר כספי.

 

מסמכים קשורים

 

 

Mflow ERP – 2024 – גרסה 1.0.0

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך

איך מוסיפים אמצעי תשלום למערכת?

על מנת להוסיף אמצעי תשלום, תחילה, ניגש לעמודת "ניהול" בתפריט הראשי של המערכת בצד ימין.     נלחץ על תת העמודה "ניהול עסק" ולאחר מכן על "העסק שלי" ולבסוף, "החשבון שלי". ממש כאן:     כשנגיע למסך החשבון שלי, נוכל

חיבור חשבון TextMe SMS למערכת Mflow

במערכת Mflow ניתן לשלוח מסמכים, דפי תשלום והתראות ללקוחות באמצעות SMS. על מנת להפעיל את האפשרות הזו, יש לחבר את חשבון ה-TextMe SMS שלכם למערכת. שלבי החיבור: 1. הכינו את פרטי חשבון TextMe SMS: לאחר ההרשמה למערכת TextMe SMS, תקבלו

איך מעדכנים מלאי?

על מנת לעדכן מלאי של מוצר, תחילה, ניגש לעמודת "קטלוג ומלאי" בתפריט הראשי של המערכת בצד ימין.     נלחץ על תת העמודה "מוצרים" ולאחר מכן על "רשימת מוצרים". ממש כאן:     לאחר מכן, כשאנחנו במסך רשימת המוצרים, בעזרת

Back top top