Skip to Content Contact Us

על מנת להוסיף אמצעי תשלום, תחילה, ניגש לעמודת "ניהול" בתפריט הראשי של המערכת בצד ימין.

 

הפניה לניהול

 

נלחץ על תת העמודה "ניהול עסק" ולאחר מכן על "העסק שלי" ולבסוף, "החשבון שלי". ממש כאן:

 

הפניה להחשבון שלי

 

כשנגיע למסך החשבון שלי, נוכל לראות את היתרה לתשלום (במידה וקיימת) ואת אמצעי התשלום הקיימים.

במידה ויש יותר מאמצעי תשלום אחד, נוכל לנהל ולהגדיר איזה מהם יהיה הראשי במערכת. נלחץ על "ניהול":

 

ניהול אמצעי תשלום

 

ונגיע למסך הזה:

 

הוספה

 

במסך זה נראה את אמצעי התשלום הפעילים או הזמינים במערכת. במידה ונרצה להוסיף אמצעי תשלום, נלחץ על "הוספה" (ראה תמונה למעלה).

מיד יפתח בפנינו טופס הוספת כרטיס האשראי:

 

טופס הוספת כרטיס

 

נזין את הפרטים ונלחץ על "אישור כרטיס אשראי".

אמצעי התשלום יתווסף למערכת בהצלחה.

 

 

Mflow ERP – 2024 – גרסה 1.0.0

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך

איך מוסיפים אמצעי תשלום למערכת?

על מנת להוסיף אמצעי תשלום, תחילה, ניגש לעמודת "ניהול" בתפריט הראשי של המערכת בצד ימין.     נלחץ על תת העמודה "ניהול עסק" ולאחר מכן על "העסק שלי" ולבסוף, "החשבון שלי". ממש כאן:     כשנגיע למסך החשבון שלי, נוכל

איך מעדכנים מלאי?

על מנת לעדכן מלאי של מוצר, תחילה, ניגש לעמודת "קטלוג ומלאי" בתפריט הראשי של המערכת בצד ימין.     נלחץ על תת העמודה "מוצרים" ולאחר מכן על "רשימת מוצרים". ממש כאן:     לאחר מכן, כשאנחנו במסך רשימת המוצרים, בעזרת

איך מפיקים מסמך?

על מנת להפיק מסמך חדש, תחילה, ניגש לעמודת "צור מסמך" בתפריט הראשי של המערכת בצד ימין.     נבחר את המסמך אותו נצטרך להפיק בהתאם לסיטואציה. לדוגמא: חשבונית מס קבלה, חשבונית מס, חשבונית זיכוי, תעודת משלוח, הזמנה, הצעת מחיר ועוד.

Back top top